Kontakt och info

Kontakta mig antingen via instagram genom att klicka HÄR
eller skicka ett mai till [email protected]
 
STICKLINGAR
 
- Jag skickar alltid sticklingar i brevpack (hård kartong som skickas som vanligt brev och får alltså plats i brevlådan).
- Sticklingarna packas med blött runt foten, inlindat i bubbelplast. 
- Jag skickar vanligtvis sön-tis för att inte sticklingarna ska bli liggande över helgen.
- Frakt och emballage kostar 30:- / kartong. Det får plats ca 4-6 sticklingar i en kartong.
- Jag tar inget ansvar för hur posten hanterar paketet efter det att jag har lämnat in det hos ombudet.
- Jag ersätter inte sticklingar där rotningen misslyckats.
 
Vid eventuell ohyra så står det klart och tydligt under det jag säljer.
Jag behandlar mina växter i förebyggande syfte med Kumulus, sprayar med såpavatten och duschar dem ofta med vanligt vatten för att hålla fuktnivån.
 
FRÖN & KUMULUS
 
Skicka gärna ett meddelande via instagram eller ett mail.
 
Kumulus och frön skickas i zippåse, inlindat i bubbelplast i vanligt kuvert.
Porto 12kr.
 
 
KUMULUS
 
2 krm - 25kr
3 krm - 30kr
4 krm - 35kr
5 krm - 40kr  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0